Onsdag.

Fina, fina väder! Vårkänslorna i kroppen håller på att bubbla över! Jag, Zacke och Ville tog på oss kläderna och gick ut. Slog oss ner i solen med kaffe. Sen kom Emma och sen kom Tim. Mysigt värre! Ge mig massor av sånna här vårdagar så kommer mitt humör vara på topp så det räcker och blir över!

Nu blir det middag och sedan fotbolls möte. Jag hoppas på positiva tankar och positiva spelare för snart sätter säsongen igång och jag hoppas med hela mitt hjärta att den blir bättre än den förra!


Kommentarer
Postat av: peppo

haha kolla va sur ville ser ut på gungan med emma haha:) du jag kan bli eran privata fan och barn passar klubb om jag inte ska vara med i laget , de e ju perfa ju ;) pusspusss

2009-03-18 @ 18:11:49
Postat av: Jessica Lindell

Åh va mysigt ni haft det :D hihi.

De har ju varit kanon väder nu ju :)

Sååå härligt.



Ska du på föräldrautb i morrn då?



Kram

2009-03-18 @ 20:49:41
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0