Torsdag!

Fick två kommentarer av Jessica och Sara  på förra inlägget om Zackes tjuriga humör. Båda skrev att det kanske är tänderna som ligger bakom hans otålighet och det har jag funderat på länge. Han dreglar mer än vanligt, verkar vara irreterad i munnen och sover dåligare än vad han brukar på nätterna. Så visst kan det vara det! Dock tror jag inte att det ligger bakom hans trots mot att äta, utan det är nog bara nånting han har fått för sig. Som alla vet har jag slutat att amma honom så det är flaskan som gäller, men så fort han får syn på flaskan total vägrar han att öppna munnen och det är bara mot den flaskan! När jag ger honom vatten eller välling ur en annan flaska är det inga problem alls! Han är rolig han min lilla bebis! Idag har det visserligen gått bättre med maten och sövningen men hans humör när han är vaken är detsamma! Men eftersom han är glad jämnt annars och näst in till världens lugnaste bebis för övrigt kan jag inte mer än att tåla dom här dagarna som varit och troligtvis kommer att vara. Imorgon åker vi iallefall till pappsi Ahmed och då ska han få underhålla honom!


Dagens pics!

Sötungen i bodyn han fick från sin morbror!





Försökte lära Ville att göra peace tecknet (paarty pooose), det gick sådär! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0