Fredag!

Dagen började kl 06.00, då Zacke bestämde sig för att vakna. Han brukar vanligtvis vakna vid 8 när jag går upp för att passa Ville, men nej nej nu räckte det tydligen med att sova tills 06.00. Visserligen sov han hyffsat bra under natten så ska absolut inte klaga.

Efter det fortsatte dagen med packing och doning för att åka iväg in till stan och möta upp Petra. Vi kollade runt på stan och gick till Paini för en fika. Där satt syster Emma med "hennes" Jocke så dom slog sig ner vid oss! Blir alltid glad över att träffa Emmis! Ses så sällan nu efter att hon har flyttat! Fast vi har planer på G, bl.a en "sis-kväll" som ska ske snart och en utomlands resa som kommer ske efter sommarn. Förhoppningsvis! Hur som haver, efter en liten stund kom även sötaste Nike och gjorde oss sällskap. Petra drog sig hemåt och jag och Nike satt kvar en stund sen vart det ännu mera kollning på stan. Har kollat på en t-shirt jätte jätte länge, såg den på systers Saras blogg och sen dess har jag varit fast vid den och supersuper gulliga Nike gav den till Zacke!

För mig vart det ingen shoppning alls! Hittade ingenting som föll mig i smaken och så krånglade mitt bankkort så tappade lusten (nu är det fixat). Eller jo, förresten! Jag köpte en inflyttningspresent till Ahmed. Har kanske inte nämnt att han flyttat? Det har han iallefall. Han fick två filippa K muggar och ett ljus. Vart kär i kopparna! Ska alldeles strax inviga dom med världens godaste thé - vanilj thé.

Nej nu ska jag vara social och bestämma vilken film vi ska se. Ska även trycka i mig lite soppa. Godnatt på er och här följer bilderna från dagen!


Snyggingen i Peace tröjan från Nike!



Nyvaken i vagnen på väg hem till Ahmed. (Jag tog en prommis dit, behövdes kände jag)



Glad kille hos gudmor Petra.



Moster/gudmor och Zacke.



En glad Emma, och Zacke myser i vagnen efter att ha tryckt i sig 200 ml välling på en gång. What?





Super nöjd över att få hålla i kameran. Som jag inte brukar låta honom göra.



Zacke och Nike.



Bilder i överflöd eller vadå!? Haha :-)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0