Torsdag!

Åh vad förbannad jag blir! Jag beställde ju en kjol från Nelly och bara för att jag hittade ett jätte billgt peace armband för 29 kr beställde jag det också. Nu får jag ett mail om att kjolen är slut (slut?) men jag fick avin idag. Så istället för att skriva att kjolen är slut när jag gör beställningen skickar dom först ut paketet och skriver sedan ett mail om att varan är slut. Aa, sånt gör mig frustrerad. Kjolen var ju själva anledningen till beställningen. Självklart kan väll inte dom veta vad som är anledningen till att jag beställt. Men tycker bara att dom kan säga att varan är slut innan dom skickar iväg beställningen. Nåja. (Skrev det här igår, men batteriet på datan la av så ni får läsa det nu istället)

Today.
Snart kommer Petra hit och kollar på hem till gården. Vilket betyder att kaffe måste sättas på. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sara

De gjorde precis samma sak mot mig på Nelly, förutom att det var en (!!) del av en bikini som blev skickad och ordern på överdelen annullerades. Skitpuckat..=(

2009-03-26 @ 15:30:23
URL: http://rashis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0