Trött!

Konstigt hur mycket ett dop kan ta på ens krafter egentligen, trots att jag hade hur mycket hjälp som helst både innan och efter dopet igår känner jag mig jätte sliten idag. Kan ijoförsej bero lite på min nedrans förkylning och att Zacke inte sov så värst bra inatt. Sliten är jag vilket fall och ont i halsen har jag också. As always.. Börjar bli trött på mina ständiga förkylningar.. Ge mig sommar!

Idag blir det födelsedagsfirande hos mitt syskonbarn Gustav som fyllde hela 13 år förra helgen! 13 år!!? Lilla Gurra burra har blivit tonåring! :-) 

Sara sis, om du ser det här ta med gåstolen!!



Åh, här var Zackisen liten! Som ni ser på bilden togs den i december. Då var lillen bara 3 månader. Om drygt en vecka blir han ett halvår! Min lilla minibebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0