Torsdag!

Kom precis innanför dörren, följde med Petra ut till bussen och sen satte jag mig i det fina vädret och drack en kopp thé. Summerfeelings på hög nivå! Både bra och dåligt med det.. Bra, mycket bra för mitt humör! Och mindre bra för min plånbok! Alla vårkläder gör mig helt, aa helt helt helt tokig! Jag vill beställa allt.. Och jag är nästan på god väg att göra det! Trots att jag lovar mig själv gång på gång på gång - INGA MER BESTÄLLNINGAR! Så dyker en och en annan sak ner i shoppingbagen iallefall. Denna gång vart det en beställning från H&M tillsammans med Petra. Visserligen blir den inte levererad förns i början på maj, plus i kanten för det, för den här månaden ser inte ljus ut just nu. Lite pengar och mycket planerat.. Det går inte ihop!


(Bilderna är klickbara )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0