Tisdag!

Kom precis hem efter ha vart och lämnat Zacke hos Ahmed. Kändes lite tufft att lämna honom och ännu tuffare känns det nu när jag sitter här hemma utan honom. Det känns så tomt. Saknar han redan! Visst att jag har haft barnvakt några gånger när jag varit ut och svirat men jag har aldrig lämnat bort honom en HEL dag.. Var tvungen att ringa Ahmed alldeles nyss och då hade han precis ätit och var glad. Tur det! Blir många pussar och kramar på min lilla diamant ikväll.

Och då är frågan vad jag ska hitta på för något idag? Undra vad man gjorde av all tid när man inte var gravid eller hade en liten bebis? Tror jag ska bädda ner mig i sängen med massa kuddar, thé och choklad och kolla på andra avenyn. Hinner ju inte kolla på det ikväll eftersom jag har träning.

Nu ska jag byta om till myskläder och fylla på kaffekoppen. Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0