Söndagkväll.

Istället för att kolla runt bland webshoppar som jag gör dagligen tänkte jag ägna min "egen-tid" åt att fixa med Zackes fotoalbum som han fick i dop present. Han fick ju två stycken, ett av Nike & Malin och ett av Camilla. Tänkte att ett album får bestå av Zackes första halvår och det andra får bestå av hans "andra halvår" eller vad man ska säga (fast det får jag ju trixa med sen såklart).

Fick ju även "min första bok" av Lotta. Tänkte skriva lite i den också, (om jag hinner innan Zacke vaknar vill säga). Har redan två böcker "mitt första år" och min "första bok" fast alla 3 är olika och jätte fina så jag kommer definitivt använda alla 3.

Nej nu ska här fixas & trixas.

Jag och min mysbebis imorse. Visst ser jag lite hängig ut? Trött om inte annat.. Börjar känna mig lite piggare nu faktiskt, hoppas på en frisk och pigg dag imorgon! Visst håller ni tummarna för mig?



Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Jaa jätte gärna. fråga din syrra vad hon köpt den bodyn, den var ju så häftig!



Kram

2009-03-09 @ 10:12:27
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Sara

Om det är Zackarias-bodyn hon menar så kommer den från www.minifolk.se. :-)



Peace-tröjan tror jag var från lilla avdelningen men jag är inte helt säker. Pojk-avdelningen uppe på Gränby C var det iaf.



Kram!

2009-03-09 @ 12:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0