Söndag!

Precis innan jag åkte till Ahmed igår bestämde jag mig för en "dator-fri" helg, så jag lät datan stanna hemma! Det var ganska skönt att fokusera på annat än bara datan, speciellt när Zacke sover så tänker jag alltid - Måste passa på att sitta vid datan medans han sover! Nu hann jag med en massa annat och framför allt så hann jag vila dom timmarna han sov.

Hur som haver, igår kväll åkte jag in till stan och tog några drinkar med Nike. Supermysigt! Vi slog oss ner på Gilett och pratade en massa! Old times, old times! Mysigare än mysigast var också att dom stängde av strömmen runt 20.30 och  tände upp hela stället med stearin ljus och för en gångs skull hörde man ordentligt på vad man sa. Musiken brukar ha övertaget annars. Det var en lagom utekväll, lagom med drinkar och lagom hemgång. Det var mysigt och väldigt skoj helt enkelt!

Och idag? Har jag bara degat och degat och degat. Trots ganska hyffsat tidig hemgång igår känner jag mig ändå rätt sliten idag, eller jag kände mig sliten (annars hade jag inte suttit här nu!). Klockan ställdes ju som sagt om, så även om jag kom hem vid 01.00 vart klockan en timme senare helt plötsligt och det verkade inte ändra Zackes vanor! Han vaknade 06.15 som vanligt oavsett en timme bak eller fram. Puuh, då var det jobbigt att gå upp må ni tro!

Våra fina jordgubbsdrinkar!



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Ja, tok ungar! Jag har ju sett fram emot sommartiden eftersom jag tänkte att Tuva skulle vakna en timme senare då... Men, nej. Hon vaknar vid 06 som vanligt! Ses på tis hoppas jag, jag har ju äntligen köpt fotbollsskor! :-)

2009-03-30 @ 13:30:00
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0