Lördag.

Det vart en tidigt morgon idag igen! Zacke valde att slå upp sina bruna 05.45. Kändes lite segt måste jag säga. Låg uppe rätt sent och kollade på en film igår. Dumt gjort av mig.

Ahmed är och jobbar så jag sitter här helt för mig själv i den mysigaste soffan som finns! Är på god väg att äta upp hela hans "godis-förråd" också, har redan fått i mig två snickers, ahlgrens bilar och några bitar av gott&blandat... Och så slank ju en bulle ner också till världens äckligaste kaffe! Pulver kaffe som vart för starkt och ingen mjölk! Ahmed ska handla när han kommer hem så jag får väll stå ut så länge!

Nu vaknade min dimant. Ciao!

Petra och Zackarias igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0