Låt mig bara sova!

Gash! Jag kan inte sova.. Jag ligger bara och vrider och vänder på mig! Till sist gav jag upp hoppet och nu sitter jag här och försöker göra mig själv trött framför datan.. Jag hoppas bara att jag får sova minst en timme innan Zacke vaknar igen, fast det är nog för mycket begärt eftersom han redan sovit en timme och han brukar vanligtvis vakna varannan timme, men ska inte klaga över det för han är väldigt lätt att söva om så det är ingen match..

Kanske lite varmt gott thé kan få mig avslappnad och sova? Jag förstår inte varför jag inte kan sova? Har varit såhär i flera nätter nu. Jag är ju trött!! Jag är astrött! Men när jag väl lägger mig ner så kan jag inte sova. Bävar för dagen imorgon om jag inte kan sova inatt.. Fy.. Nej thé var det..

Sötaste minibebis!




Godnatt.. Wish me luck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0