H&M.

Som jag nämnt tidigare så ska det strax möbleras om och donas här hemma och för att få det exakt som jag vill kommer en hel del saker behövas inhandlas. Bl.a ett tvbord, en ny matta, överkast till säng och soffa, påslakanset, kuddar och mycket mera. På HM hittade jag dessa godbitar som mer än gärna skulle få pryda min soffa.



Super snygga allihopa, dom 3 första och dom 3 sista är mina favoriter.
Skulle kunna klicka hem då nu på en gång! Men måste först kika in på Åhléns, Indiska och IKEA innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta ikea babe!!!! hm suuucks ju haha tycker att alla dom dära är mindre fina men d e e bara vad jag tycker!!! i sånna fall om du tar hm så tycker jag LOVE kuddarna............

2009-03-12 @ 07:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0