Han växer så det knakar!

Nu är vi hemma igen. Har haft en jätte bra och mysig helg! Fler sånna!

Zacke växer verkligen jätte snabbt, det kan röra sig om nån dag så har han lärt sig något nytt! Skrev ju förut att han vände på sig men det var nog bara slumpen.. Som en reflex.. Men nu minsann, nu kan han! Så fort jag lägger ner honom på golvet vänder han sig till mage och tvärtom! Han flyttar sig flera meter, kors och tvärs när man lägger ner honom på golvet! Hur kul som helst! Han accpetrar att ligga på magen också, förut har han verkat lite skeptiskt mot det. Men nu så..
 
Imorse hos Ahmed satt jag med lillen i soffan. Han satt mellan mina ben och helt plötsligt känns det som om han sitter själv? Och det gjorde han! Tokstollen! Flyttade på mig lite snyggt för att få ett kort.. & jag lyckades! Såhär satt han i ungefär 5 min innan det vart lite vingligt.


Lilla minibebis! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0