Godnatt eller något!

Hade en jätte mysig kväll hos Petra. Vi såg självklart en skräckis! The darkness? Jag tror den hette så, bra var den i vilket fall. Om ni ska hyra en skräckis garanterar jag att den filmen inte kommer göra er besvikna. Såå, the darkness! Se den!

Och självklart vart det kaffe också! As always! Tror det är anledningen till att jag sitter uppe nu när jag egentligen borde sova. Jag borde vara trött men jag är pigg, pigg, pigg. Inte pig = gris! Utan p i g g. Haha, jag tror nog ni fattade vad jag menade från början. Kanske är jag lite övertrött iallefall.. Jag sitter nämnligen och små fnissar för mig själv åt det jag nyss skrev i rädsla av att väcka Zacke som ligger och sover strax intill.

Nu ska jag göra det underbara försöket till att sova men innan det, tack Petra för kaffet!

Ankan fick han av Petra idag ♥ Tulis-anka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0