Godnatt!

Mötet gick bra. Över förväntan faktiskt! Trodde det bara skulle dyka upp ett par fåtal ansikten och med inte världens bästa inställning med tanke på säsongen som varit. Kan inte påstå att det var många som kom, men det var också många som hade rimliga skäl till att inte komma på mötet, vilket betyder att dom kommer på träningen. Förhoppningsvis. Jag tror (om det som sas på mötet stämmer) att med rätt inställning så kommer det att funka. Det kommer funka jätte bra! Inte bäst men bra! Åh, jag längtar till gräs!

Zacke var också med på mötet, en riktig tjej-tjusare! 
Nu ska jag stänga mina ögon och försöka sova så gott det går tills Zacke vaknar upp och är hungrig. Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0