Godnatt!

Nu ligger Zacke i vagnen helt utslagen. Inte så konstigt som han har härjat dom senaste timmarna! Ibland undrar jag var han får all energi ifrån!?

Min lillebror och Zackes morbror Tim har tagit på sig rollen att lära Zackisen att gå! Ojoj vad han springer när man håller i honom.. Hmm kan bli jobbigt i längden.. För mig alltså! För det brukar vara så, när dom väl kommit på nånting nytt är det det ända som funkar. Jaja, det var Tim som började med det och det är han som kommer få fortsätta. Som man bäddar får man ligga. Fick förresten låna mammas kamera så BRA kort kommer upp imorgon när lilla rackaren springer fram och tillbaka!

Nu ska jag ta mig lite fika sen blir det sängen! Upp tidigt imorgon igen och passa Villesnutt.

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

hej hej..



jag o stefan ska dit i morrn på för.utb.

då får vi se zacke också..



kl 9.30-12.i funbo församlingshem.kram vi ses!!!

2009-03-03 @ 11:18:28
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0