Gårdagen och dagens.

Åkte som sagt in till stan igår för att byta min svarta kjol jag köpte på H&M i onsdags. Men när jag kommer in på H&M är den kjolen jag ska byta till slut.. Eller aa, den fanns inte i min strl! Så irreterande! Fast lite tur i oturen också, för annars hade jag inte gått in på Vila och hittat världens snyggaste och absolut skönaste byxor. Efter det vart det en fika på Panini med papi Ahmed och sen hemgång. Hamnade framför tv:n igår. Hade inte ens någon ork till att öppna datan. Och då ni, då är jag trött!

Idag bär det av hem till Ahmed och ikväll blir det en drink med Nike på något mysigt ställe!
Lördag, lördag, lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ring mig thulan pusspuss pepps

2009-03-28 @ 11:41:14
Postat av: Sara

Fast har de inte kvar kjolen i webbshopen då? Jag fick hem en kod där man får 10% rabatt... :-)



Puss på sötaste Zacke! Kram

2009-03-28 @ 12:37:42
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Jessica L

Jaså tråkigt att dem inte hade kvar kjolen.. :)

Mysigt med fika..



Nää jag har också varit trött såman inte orkar sitta vid datorn.



kram

2009-03-29 @ 21:05:17
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0