BVC.

Tog bussen till BVC, var as nervös över sprutan, och så när jag väl kommer dit skjuter dom upp sprutan till nästa vecka! Just för stunden vart jag lättad men nu känns det mest dumt att han inte fick ta den idag. Då hade det varit överstökat. Anledningen till varför den vart uppskjuten var för att Zacke har en utländsk förälder (Ahmed alltså) och då måste han ta någon annan spruta också (kommer inte riktigt ihåg vad det var emot eller vad den hette) eftersom Ahmed eller hans föräldrar har varit i marrocko det senaste året kan Zacke bli sjuk om han inte är vaccinerad. Då tänkte dom att vi kunde slå ihop allting till nästa vecka när Zacke har läkartid så slipper sprutorna bli så utspridda och visst det förstår jag.

Jag berättade även att jag var så pissigt nervös över sprutor (jag har tagit så många sprutor genom mitt liv och det har gjort att jag får värsta ångesten när det gäller sprutor) och dom sa att en av sköterskorna kan hålla i Zacke medans tiden och jag kan vänta i rummet utanför och komma in och trösta han direkt efteråt om det behövs, vissa barn skriker eller märker ju ingenting. Självklart känns det dumt av mig att vara så när det gäller mitt egna barn. Tur att Zacke är en sån social unge och accepterar vilken människa som helst! Nåja nog talat om det.. Nu vet ni min värsta fobi! (Förutom tandläkarn då!)

Vägning och mätning vart det iallefall.
Vikt: 8210 g.
Längd: 66.5 cm.
Huvudomf: 44.

Kort & tjock, hihi!

Nu ska jag vara social med Emma som är här idag!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0