Bättre sent än aldrig!

God kväller! Berättar om mina dagar i efterhand.. Bättre sent än aldrig.. Som vanligt! :-)

Torsdag: Fick jag skjuts av Petra till Ahmed och medans hennes Micke gymmade tog hon en fika med oss hos Ahmed. Efter hon drog vart det en jätte god middag, jätte god kryddad kyckling med pommes! Mums! Klockan tickade iväg och Zacke åkte i säng. Första ölen knäcktes och lite skön musik ur högtalarna! ;-) Sen vart det sova, sova, sova och ta igen all sömn man förlorade när Zacke var sjuker.

Fredag: Yesterday! :-) Vart det en lung mysig dag hemma hos Ahmed med mycket kaffe och en Zacke som busar och härjar som aldrig förr. Nu när han tar sig framåt som en raket måste man verkligen passa ALLT! ALLLT! Livsfarligt det här ju! ;-)

Idag: Åkte jag hem från Ahmed tidigt. Sara och sötaste Tuva kom hit. Det dracks kaffe och grillades hamburgare! Mums! Zacke är fortfarande på världens bus humör. Kvällen har låtit såhär - AJAJ! Inte röra den! NEEEEJ!! Poff bam kraasch..:-) Han börjar bli stor min LILLA kille.

Nu ska jag proppa i min ännu mer popcorn sen krypa ner i säng och hoppas på en Zacke som sover! Men först torsdagens och gårdagens pics!





Gooooodnight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0