Dagen!

Det har varit fullt hus här idag! Emma, Sara, Simon, lilla Tuva och mitt systerbarn Gustav har varit här och badat och solat! Efter att jag tog mitt första dopp igår känns det inte lika hemskt att bada längre! Det är ju trots allt 21grader nu! :-) Och med tanke på hur varmt det är ute är det bara skönt med ett svalkande dopp! Dock har allt plaskande och stekande gjort så jag bränt mig på ryggen! Inte så lite heller! Nu får jag nog ta det lungt några dagar så jag inte flagnar bort allting! Inte för att jag tror jag kan motså solen, hehe.

Nu ska jag slå på en rulle med lillebror och lillasyster. Popcorn och trocadero (världens godaste läsk) har inhandlats!


Kommentarer
Postat av: jessica

Kul att få bada, de behöver man i detta vädret, nu när de är så varmt.

2009-06-29 @ 10:18:16
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0