Update!

BTW, jag har varit riktigt duktig idag! SOM jag har städat!! OCH vad jag har röjjt undan!! Har hållt igång som tusan! Tog en liten paus när Sara och sötaste Tuva kom hit och när vi åt middag men annars ni, jäääklar vad jag har städat! Det gick undan.. Hann med mycket och ännu mer på bara drygt 2 timmar. När man väl sätter igång är det faktiskt ganska kul att städa! :-) Speciellt när man städar ur garderobsrummet, blir som att gå och shoppa! Så mycket nytt man hittar!! Bl.a så hittade jag en superduper fin festtopp som jag bara användt en gång. Måste köpt den precis innan jag vart gravid skulle jag tro.

Jajajaja, sova var det ja! Ville bara berätta.. För lite stolt är jag även fast det var en självklarhet att röjja upp allt. :-)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0