Onsdag!

Petra var precis här och pussade på lilla sjuka Zacke. Men nu är jag ensam igen, helt alone. Inte ofta man är det. Delar av familjen befinner sig på fyrishov, sommarfest på dagis och i göteborg (dåligt avis jag är).

Just nu sitter jag och mättar min mage med en mycket god köttbullsmacka och kaffe till det! Zacke ligger och slumrar..

uah.. Känner mig helt borta i huvudet.. Tänk vad sömnlösa nätter kan ställa till med egentligen. Imorgon funderar jag på att åka till Ahmed. Att få sova nån timme eller två skulle ju inte sitta helt fel just nu!


Den här snyggo väskan från Kappahl skulle inte heller sitta helt fel.


 

:-*

Kommentarer
Postat av: Ville

Ja sömnlösa nätter kan man ju hålla med om ;)

2009-06-10 @ 17:54:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0