Måndag!

SOL, SOL, HÄRLIGA SOL! Vad mycket solen kan göra för humöret egentligen. Sov jätte dåligt inatt, Zacke valde att gå upp mycket tidigare än vanligt, han har varit tjurig hela dagen och värgrar att sova, jag har ont i ryggen och är trött. Ja ni! Då passar solen  väldigt bra och att lillasyster Julia kom med jordgubbar var inte heller helt fel! Smaskens!




Fick förresten hem mina "lack"-leggings med dragkedja och en t-shirt (även den med dragkejda) förra veckan. Ska lägga upp bilder senare. Jag vart riktigt såld på legginsarna men tröjan vettetusan. Den var lite för stor.. Trots att det var XS (????) och att lämna tillbaka den är redan försent då jag använde den i lördags och en eller en annan droppe cider invigde den.. Yiha!

Nu ska jag ut och läsa solo i solen! SOLo i SOLen.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0