Leggins hos Nelly.

Jag gillar starkt när man matchar en enkel t-shirt/tunika med ett par "utåtstickande" leggins. Har försökt beställa hem ett par flertal leggins men så fort jag ska klicka hem dom är dom slut ur sortimentet eller bara slut i min storlek. Har även letat på stan, verkligen leeeetat mig galen efter ett par snygga leggins! Nu hittade jag dessa på Nelly. Fick världens beslutångest när jag skulle välja vilka jag skulle beställa hem. Det vart det första paret, även det billigaste, då plånkan säger ifrån denna månad oxå! Klickshopping är farligt, men sååå roligt! Har så mycket jag ska hämta ut och jag kan inte vänta! Löööve it, mwaaaah!
Första paret 199kr, andra paret 399kr.
(klickbara bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0