Helgens planer!

Helgens planer bara ljusnar och ljusnar och jag blir bara friskare och friskare! Jag är pepp och alla är pepp!

Fredag: En nära vän till Ahmeds familj tar studenten, så är dit bjuden på middag och annat gott!
Lördag: Förfest hos Peter och sen Barbados och Arvingarna! Haha, några gånger under sommarn är det lite tillställningar här ute! Har varit där nån gång varje år och haft liiiika kul varje gång! Vi blir gänget som alltid och det blir party party paaarty!


Nu ska jag fixa och trixa med ett par jeans jag tänkt bära under lördagen.. :-)


Kramis bananis!


Kommentarer
Postat av: Jessica

:) mysigt ni kommer få de i helgen. när spelar arrvingarna? vilken tid? kram

2009-06-04 @ 11:29:50
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0