Heeeelgen! Heeere I cooome!

Jag ser fram emot helgen! Jätte mycket!

På fredag är det midsommar och det ska firas hemma hos min moster med mina föräldrar, moster, farbror, syskon, syskonbarn och kusiner! Kommer bli jätte mysigt och jag kan inte mer än att älska maten! I lööööve midsommar!

På lördag ska Zacke vara hos sin käre far. Jag, Petra och några till ska förfesta för att sedan hamna på någon schysst uteservering. Har inte hunnit med det än.. Känns som om sommarn inte kommer igång på riktigt om man inte knäcker en cider (även fast jag är mer åt öl hållet) på en uteservering! :-) Jag känner mig pepp, pepp, PEPPAD! Som vanligt! Höhö!

Sen blir det nog några dagar hos Ahmed. Det återstår att se!

Time to sleeeeep! Peace!

Ser jag inte en aning trött ut? Eller är det för att jag är osminkad kanske? ;-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0