Godkväller..

Har haft en mysig dag! Lite för varmt dock.. Vet att jag inte borde klaga på värmen eftersom jag förmodligen om lite mer än en månad kommer befinna mig i turkiet! YEY!.. Det är väll det att man klagar när man själv inte kan ligga och steka. Zacke kan sitta och leka för sig själv hur länge som helst.. Så länge man sitter precis brevid! Annars blir det gnäll, gnäll och gnäll igen.. Eller varför inte krypa till alla saker man INTE får? Här är det inte jag som rastar Zacke, här är det han som rastar mig ska ni veta! :-) Vilket resulterar i att jag får hålla mig i skuggan med honom!

Imorgon hoppas jag kunna hämta ut mitt H&M paket!! Imorgon eller på fredag!! :-*

Bjuder på en pic på min söööta lillerbror & jag!



NU: Soooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0