Gårdagen!

Hade super trevligt igår! Vart en väldigt lyckad förfest och sen massa dans till Barbados! Men wäää, vad trött jag är idag.. Mår illa och har en hej dundrande huvudvärk. Usch & fy! Det är väll det ända negativa med det stora hela.. Att man mår piss dagen efter!

Snart ska jag försöka ta mig iväg till Ahmed, där min prins befinner sig. Saknar han jätte mycket.. Blir kvar där ikväll. Film och lite candy är kvällens planer. Min kropp skriker efter lugn & ro!

Anyway, nu ska jag lägga en lätt make up, fixa till håret och på med fräscha kläder! Önsketänkande.. Nåt sånt blir det iallefall! :-)

See you!

Haha, snyggo! Kommer bilder från kvällen senare.


Kommentarer
Postat av: Ville

Läcker "syrran" !!! Men varför såg du inte lika läcker ut när du kom hem på eftermiddan ???? hihihi

2009-06-07 @ 19:11:19
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville
Postat av: Emma

hihi, min indiansyrra =) hehe, inte vet jag vad du gör för posé, hehe, men ganska söt ändå ;) Puss!

2009-06-08 @ 20:42:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0