Zackes dag i bilder!



  • Vad han kan nu min lilla busunge!
    Tänkte härma Jessica lite och lista upp allting som min lillkille kan.

  • Han kryper.
  • Kan sätta sig från krypande och tvärtom.
  • Reser sig mot allt, till och med stängda dörrar.
  • Sätter sig ner från stående.
  • Lärt sig öppna terass-dörren, och rymmer mer än gärna.
  • Plockar upp mat med händerna och stoppar det själv i munnen. (Damm och sånt räknas också in;)
  • Dansar.
  • Går med bara hjälp av en hand.
  • Säger maaaam! Maaaama! ;)
  • Kan dricka själv ut vällingflaskan även fast han mest föredrar att jag håller i den!

    Skulle kunna hålla på hur länge som helst!

    Det går verkligen snabbt alltså, visst att jag har sagt att det går för fort men nej NU GÅR DET FÖÖÖR FORT! Varje dag blir man överraskad, får se nåt nytt och kan inte låta bli att le ända in i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0