Yesterday!

Igår när jag kom hem från sthlm var det fullt hus här hemma. Pappa och mamma hade bjudit över storebror m.familj och storasyster m.familj på middag! Var social med dom och pussade på alla små barn! Zacke tycker verkligen om sina kusiner!

Sen var det bara svischa om till nya fräscha kläder, lägga på en make up och knalla ut till bussen. Jag och lillsis drog till parken, visserligen missade vi bussen (mitt fel, haha) så fick vänta in snälla Grip som hämtade oss och skjutsade oss till Kalle, där det var lite förfest. Jag drack dock inte, vart en hel nykter kväll för min del! Var där någon timme sen äntligen bar det av till parken. Var tråkig stämning där, verkligen tråkig stämning! Tur att jag och lillsis styrde upp det och härjade på ändå! Hehe.. Tack Julia för att du i sista sekund ställde upp att vara barnvakt!


 

Sliten, trött Maria!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0