Valde verkligen rätt gudmor till Zackisen!

Petra kom hit en sväng och visade pärlan (hennes nya bil, haha) och med sig hade hon en solstol till Zackisen! Vi skulle ju åkt till Leksand imorgon, så det var en fin tanke av henne! ♥ Men nu är det så att det blir inget Leksand för mig och Zacke. En av anledningarna är att vädret inte kommer vara det bästa.. Tråkigt! =( Om jag inte hade resan till Turkiet hade jag blivit lite ledsen!

Kanske kan låna den här av Zacke och ta med till Turkiet? Haha!


Kommentarer
Postat av: pepps

haha fast han ser inte så himla lyckliog ut haha :)

2009-07-27 @ 08:32:49
Postat av: Sara

Åh vilken cool kille! Tuva är avis! ;-)



Tuva och jag satt och kollade ¨på din blogg igår och då blev hon så glad av att kolla på Zacke så vi fick sitta och bläddra tillbaka jätte långt och titta på alla bilder. Hihi!



Kram!

2009-07-27 @ 18:01:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0