Stockholm!

Ursäkta ordvalet men jag hade så jäääävla kul i stockholm i fredags! Vi hade så mysigt allihopa! Dagen började med en isthé på ett fik och sedan på en filt med utsikt över stockholm. Köpte några öl och satt där tills Zacke började bli trött och det vart kallt. Käkade mat och drog hem till lägenheten. Där vart det jätte goda drinkar! Gick inte och la mig fören kl stod på 05.00. Lagom sliten var man dagen efter! Men Petra tog med Zacke och handlade frukost så jag fick sova några minuter till! Gjorde dunder frukost och drack en massa kaffe innan det bar av hem till Uppsala igen! Det här ska definitiv göras om!! =)


Lätt finaste kortet! Riktigt affisch kort! Ser ni utsikten? Där satt vi på en filt och drack några kalla! Given barnvakt fick vi iallefall jag & Petra. Hehe! Och Zacke var mer än nöjd över att få springa omkring i gräset och sitta på axlarna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0