Packa,packa,packa!

Hela kvällen har gått åt till att packa. Åker ju till sthlm imorgon med Petra för att träffa en gammal,gammal kompis. Nu när man inte bara har sig själv att tänka på krävs det ju lite planering. Om jag glömmer något till mig, visst fine! Men om jag glömmer nånting till Zacke blir det lite värre, speciellt nu när vi ska till Stockholm. Det blir Zackes premiär att åka tåg förresten! Hehe.. Tror jag packat ner allting som behövs nu iallefall och om inte annat har jag ju en del av morgondagen på mig också. Åker inte förens på eftermiddagen när Zacke sovit och ätit. Jisses, måste kolla upp tågen också! Haha! Det gör jag nu på dirkten. Virrhönan är jag det! ;)

Nu ska jag trycka i mig lite popcorn sen ska jag försöka göra nånting åt mitt nytvättade hår så jag inte vaknar upp med ett kråkbo imorgon! ;)

Bjuder på den här mindre bra bilden från min 20årsdag i vintras! Hej albino öga, hejhej!  Höhö!


Kommentarer
Postat av: Mandy

hehe ah det är riktigt gott, och småbarnen gillar det också! :)

2009-07-23 @ 22:17:00
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: m'

skön blogg (:

2009-07-23 @ 23:59:28
URL: http://turnyourswaggon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0