Kvällen igår!

Kvällen igår var riktigt trevlig! I väntan på Maria tog jag och Petra oss en öl vid ån. När Maria kom bar det av till framfickan för ett glas vin. Träffade på syster Emma där också! :-) Sen vart det några piggelindrinkar! SÅ GOTT! Jag har aldrig varit ett fan av glass, har aldrig tyckt om det. Den ända glassen som gått hem hos mig har varit just piggelin. Fatta då vad gott det var med en piggelindrink! MUMS!

Det vart 12.10 bussen hem och raka vägen i säng. Duktiga Zacke sov som en ängel inatt! :-*

Idag var planerna att jag och lillZack skulle åka till papi Ahmed. Men jag skjuter upp det tills imorgon. Istället blir det mys här hemma med tacos!

Ska försöka få tag på lite pics från igår! Min kamera tar så kassa bilder, det är nåt fel med inställningarna. Den tar asmörka bilder och när man ska försöka göra dom ljusare (i nåt program på datan) så blir dom mer åt det röda hållet. Tråk! Ska försöka kolla vad det är för fel.. Zacke har säkert varit där och knappat..

Våra fina vinglas med super gott vin i! Iallefall i mitt glas. Dom andra jävlarna körde på rött.
Nåt som jag aldrig tyckt om så är det rött vin! Kanske förstördes när jag var i mina yngre år och blandade gärna ner lite rödvin i häxan. UUuuaa!



NU KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0