Hemma!

Hade en sjukt rolig kväll igår med min kusin Linda och hennes pojkvän. Vart några öl hemma hos mig sen hamnade vi på framfickan som enligt mig är uppsalas mysigaste uteservering! Efter mycket prat och stoj begav vi oss hem allihopa, eller för min del vart det hem till Ahmed.

Idag vaknade jag hemskt trött och seg ända ut i tårna. Efter lite kaffe vart det bättre men känner mig inte helt fit for fight. Ahmed erbjöd sig att ha Zacke idag också, så den här dagen ska gå åt till att sova järnet! En filmkväll med småsyskonen ska nog också hinnas med! Dom kommer hem från leksand ikväll och tro det eller ej jag har faktiskt saknat dom!


Nu ska jag fortsätta gratta mamsen min som fyller år! Jag överraskade henne med blommor och två armband när jag kom hem, hon är som jag - tokig i armband, hehe.


Hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0