Godkväll!

Halloj!

Idag lät jag faktiskt bli solen (rita kors i taket). Solade bara i ca 10 min och det var när Zacke och Ville satt och busade på en filt brevid. Hade inte ens någon lust till att sola. Var rätt mycket moln också.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bara tagit det lungt. Åt en jätte god pizza till middag och jag är fortfarande mätt!! Hujedamej..

Nu ska jag försöka hitta på nånting att sysselsätta kvällen med. Hela big family är på Åland och kommer inte hem förens sent ikväll. Så jag är ensam. Kanske öppnar en chipspåse och glor lite på tv :-) Blir nog tidigt i säng också. Är trött som tusan! Zacke åkte i säng redan halv åtta. Han sov bara en gång idag så han var tröttis! Han har gjort det ett par gånger nu och det verkar funka. Visserligen kan han bli rätt stressad av det och vakna upp efter två timmar och tro att det är morgon! Jaja, nog talat om det!

Hoppas ni har en mysig solig kväll! :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0