En outfit jag inte skulle ha nånting emot att bära!

Petra åkte för ett tag sen. Sen dess har jag fyllt på min tomma mage med världens godaste omelett, busat en massa med Zacke och tryckt i mig ett antal koppar kaffe! Resten av dagen blir bara lung.. Har en helg/vecka fylld med planer och då krävs det utvilning eftersom jag har en Zacki som vägrar att sova på nätterna!

Imorgon drar jag och Petra till en kompis i sthlm, stannar nog kvar någon natt där. Zacke följer givetvis också med! Sen blir det bara hem och packa för på måndag drar vi till Leksand och solar och badar! Ska bli sååå nice! Ska även in på leksands sommarland någon dag, åh Zacke kommer älska det!! Där blir vi kvar ett par dagar och när vi kommer hem igen blir det till att gratta mamsen/mormor som fyller år! OCH då är det bara en och en halv vecka kvar till TURKIET! WEY!

Nu ska jag svara på ett samtal som ringer nonstop, sen ska jag sätta mig ute och dricka ännu mera kaffe, hehe! ;)


En outfit jag inte skulle ha nånting emot att bära!



Kommentarer
Postat av: Yemmas

Vad tycker du om linnena? Vilket är snyggast?

2009-07-23 @ 20:17:33
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0