BACK!

Förlåt tusen gånger för dålig uppdatering! Nämnligen så att i fredags kom Nike förbi hit och vi bestämde oss för helt spontant ha en vinkväll på hennes balkong. Vi skjutsade Zackarias till hans pappa, köpte dricka på systemet och lite snacks till det. Var där några timmar. Nike skulle ut och svira så jag tog en taxi till Ahmed. Vi möttes upp på brancos (Zackes farmor var barnvakt) tog några öl, avslutade kvällen med en drink hos hans kompis! Mycket trevlig kväll! =)

Sen har helgen flytit på hemma hos Ahmed och igår hade jag en mysig dag hos storasyster!

Nu ska jag fixa kaffe och ta en dusch. Om en dryg timme kommer Nike och hämtar upp mig för att åka till Petra! Äntligen ska jag få träffa min peppsu! ♥

Bild från Nikes balkong i fredags! Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0