Hmm..

Har varit hos Ahmed ett par dagar. Några mysiga dagar med några extra timmars sömn på morgonen och ett besök hos bigsis S! Däremot så glömde jag digitalkameran kvar där, helvete helvete. Tog ju jätte söta kort på Zacke som jag hade tänkt att lägga upp här så fort jag kommit hem.. Ahhh.. Vad arg jag blir! Vågar egentligen inte säga det här, vi säger att jag tänker högt, okej? - Jag hoppas egentligen att jag glömt den där, för vart annars kan jag lagt den!? jag får inte ha haft bort den.. Sara jag tror jag hamnat i samma knipa som dig!!

För övrigt så har jag fått mina kort från www.fujidirekt.se . Nu är det bara ett fotoalbum (två om jag ska vara exakt, ett till Zacke & ett till moi) som fattas. Har tänkt att köpa ett vanligt svart, eller kanske nån rolig färg? Det återstår att se.. Vanligt och enkelt ska det vara iallefall. Jag vill kunna dekorera det själv och skriva bildtexter lite hur och var. Klippa och fixa. Nån som har en bra idé på vart nåt roligt, enkelt fotoalbum gömmer sig?


Imorgon 08.23 bilr min guldklimp 4 månader.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0