Dagens & kvällens.

Vimsiga jag hittade digitalkameran, sicken tur!

Planerna för dagen är att städa och dona, om Zacke tillåter vill säga. Hade även i planerna att plocka ur Zackes byrå och rensa bort allting som är för litet även allting som är för stort. För just nu är det kallabalik, har ingenstans att lägga alla kläder, dom som inte får plats ligger på sidan om. Så urplockning är ett stort behov. Vill ju helst att alla kläder som han använder ska få plats så jag ser vad jag har, rätt som det är har han växt ur ett par byxor som han andvänt sisådär en gång och det var inte vilka byxor som helst! Det var hans nya pumabyxor som kostade en slant dyrare än vad jag egentligen brukar lägga ut.

Planerna för kvällen är middag, spel och myskväll med Camilla och Petra.


Kommentarer
Postat av: Städtanten !!!

Vet du vad städa är ??!!??

2009-01-17 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0