3/1

I torsdags bar det av till Ahmed för min och Zackes del. Kom hem för en stund sen, är sliten och känner mig rent ut sagt som en mumie. Zacke hade sin värsta natt hitills, han bökade och var ledsen ända fram till kl 06.00 imorse, då lät han mig sova i sisådär 2 timmar innan han slog upp sina stora bruna. Tur och tur och tur att han var glad då så jag kunde ligga kvar och halvdega lite innan han kände för lite rörelse. Men trots brist på sömn och brist på glatt humör ska jag och Zacke ta oss till Camilla på filmkväll, Petra kommer också dit. Hoppas dom kan stå ut med mig. :-)

Gulliga Madde, Micke och busKevin klev precis in genom dörren och med sig hade dom en jätte söt body till Zackisen!! Ska gå och ta mig en kaffe och vara lite social med dom innan det är dags för påklädning och iväg.

Ha en bra lördag! Ciao!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0