Onsdag.

Dagens! Gjorde en liten utflykt till grannen (mammas faster) på kaffe. Snart blir det middag och senare blir det ytterligare en Beck kväll, har haft 3 beck-kvällar på raken men jag får fortfarande inte nog! Tack Anna för lånet!

Skulle ha åkt till Malin idag för att kolla hennes nya lägenhet och pussa på sötaste missen dior :-* Tråkigt nog får det skjutas upp ännu längre. Det blir för sent för Zackisen, han ligger och sover sin eftermiddagslur just nu och sen ska han matas,bytas och allt vad det innebär. Då kommer klockan ha flygit iväg och helst vill jag få honom i säng rimlig tid ikväll så jag får lite egentid framför tv:n med Beck och snacks. Men inom snart framtid ska det bli av! Jag saknar mina tjejor & jag vill ju visa upp hur stor min guldklimp har blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0