Fredag den 13:e!

Bra start på fredag den 13:e! Zacke har haft sin värsta natt hittills. Stackarn har blivit jätte förkyld och hans hals slemmar igen konstant, nu verkar det vara bättre men inatt hade jag rent ut sagt ett helvete! Jag satt uppe från 00.30 - 05.10 med en Zacke sovandes på bröstet. Jag själv fick sova mellan 05.10 - 07.45 och lite halvslummer  under natten också men jag kan inte riktigt koppla av när Zacke ligger på bröstet och jag vet att han har problem med att andas. Jag gav han näsdroppar runt 3 och det verkade hjälpa lite. Men stackarn sov så oroligt och så fort han somnade in djupt vaknade han av sin eländiga hosta. Nu ligger han iallefall och slumrar i vagnen, jag hoppas han kan sova en liten stund..

För att pigga upp den här dagen har jag bestämt mig för att slå min önskan igenom, jag ska åka och shoppa världens sötaste bärbara dator! En rosa! Har spanat på bärbara datorer hur länge som helst! Nu har jag hittat min! MIN MIN MIN! Den väger pytte pytte lite och är inte större en ett A4 papper, helt perfekt. Allting annat lät också hur bra som helst!

Hey onoff here I comes!



Kommentarer
Postat av: Babydevil

den datorn är bra i och med att den har windows xp, se alltid till att skaffa en som inte har vista då måste du ominstallera den för vista är fullt av skit

2009-02-13 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0