Torsdag.

Det råder Beck maraton hemma hos mig. 3 kvällar i rad har jag sysselsatt mig med Beck. Ikväll blir det fjärde kvällen och även sista filmen. Men innan jag slår på filmen blir det att kolla på " bla,bla,bla.. Skotten i knutby". Missade första delen men det kan vara värt att se på iallefall, bor bara drygt 4 mil ifrån knutby så det kan vara kul (eller kul & kul, det var väll mest tragiskt.. Men ändå!) att se vad som verkligen hände... Men sen, Beck Beck Beck!


Såhär såg jag och min mys-bebis ut imorse. Mamma agerade fotograf.


Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Tack för fin kommentar :) jag tycker också om att amma. slippa göra i flaskan och så. Men jag tänkte vänja han med flaskan så stefan också kan ge. kan vara skönt när jag ska göra något utan alexander hihi..



Beck filmerna är ju bara för bra :) har alla förutom dem nyaste.. men dem ska också komma in i min samling så småningom :) hihi..



kram

2009-02-19 @ 20:51:29
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Nää jag har inte testat gröt ännu.. hihi.. vet inte när man brukar böärja ge.. men man kanske ska göra de nu :) hihi.. va de bvc som tog upp med dej att börja ge smnå portioner? Eller gjorde du de själv..

japp ska kömpa med flaskan..



hihi precis beck är bäst :) kram

2009-02-19 @ 22:01:40
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0