Gratis skor!!!!

Godmorgon!

Jag satt jag kollade runt lite och gissa vad jag hittade? En gratissida med skor, eller aa man samlar poäng och i utbyte får man presentkort på Bianco, Din sko, Jerns eller Nilson. Jag har blivit medlem! Bli det du med! Vem tackar nej till skor?

Klicka på sajten och bli medlem! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2388




Vart kommer mina Presentkort?
Vi skickar dina presentkort i kuvert. Presentkorten kommer sedan direkt till din brevlåda.


Hur lång tid tar det för att få sin skapade order?

Det tar 7 helgfria vardagar för att få sin order.


Är det verkligen helt gratis?
Ja, det är gratis till 100%.


Vad är den hemliga kostnaden?

Många tror att det omöjligt att en sida som GratisSkor.se skulle kunna ge ut gratis saker men så är det inte. Det finns ingen dold kostnad med ett medlemskap på sidan, du betalar inte ens frakten när vi skickar presentkort till dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0