Dagen i bilder.

Såhär ser det ut en hel vanlig dag ute hos oss.

Jag lägger ner min lilla solstråle på golvet, ställer dit hans "babygym" och som vanligt får han genast syn på den stora gröna nallen som hänger närmast, armarna far åt alla håll och kanter med hopp att få grepp och stoppa den i munnen. Jag går därifrån några minuter för att i lugn och ro fixa ordning mitt te eller kaffe, kanske ta en snabbtitt på datan? Aa you name it.
 



När jag kommer tillbaka har han snurrat runt ett halvt varv, fått syn på själva ställningen och försöker stoppa in den i munnen? Hmm..



 
Men som alla vet? Går inte det särskilt bra.


 
Och efter många försök märkte även Zacke att det inte var någon idé vilket resulterade i ett gapskrik. (Fast Zackes skrik består mest av lite knorr, har bara hört han ett fåtal gånger skrika och det är för att han blivit rädd för någon eller något. Sicken tur!)




Jag lyfter bort "babygymmet" och får genast världens gladaste bebis!





Efter allt lek och ståhej sitter inte lite mys helt fel.
Absolut inte om det är med dom två största favoriterna morbror Ville och tant Mimmi katt.




Bye for now.

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahahahah!! Han e för söt! ett gott skratt får man oxå! Puss på er!

2009-02-04 @ 07:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0