What to say?

Jag har inte så mycket vettigt att skriva eftersom jag bara sitter här i stort sätt. Men det är jäkligt skönt! Känns som lite semester på något konstigt vänster. Zacke tycker också att det är kul att vara här, han leker med alla julklappar och kollar på teletubbies dagarna i ända. Jag har varit duktig och lagat mat, diskat, damsugit och vattnat blommorna! :) Nu är det bara sopor som ska bäras ut sen ska jag sätta mig framför tvn och ta ett glas vin.

Skulle åkt till BVC imorgon och tagit spruta på Zacke men den rackarn har åkt på feber så det känns ingen idé att ens åka dit för jag är riktigt tveksam om det kommer gå över tills imorgon och har man feber får man inte ta sprutan. Det har blivit uppskjutet 3 gånger nu så det känns lite pissigt eftersom det inte får ta för lång tid mellan sprutorna. Nåja, what to do. Hoppas jag får en ny tid snarast.. Är lite nyfiken på hur lång han blivit också! :)

Hursom.. Imorgon kommer lillsis Julia och håller mig sällskap hela dagen och ska även sova kvar här. Tänkte passa på att handla då och gå förbi systemet (måste fixa nåt gott dricka till nyår). Underlättar alltid när man har någon som kan underhålla Zacke lite grann.. :)

Jag hade visst en hel del att säga, hehe! ;)




Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors SÖTASTE lilla kille !!!!

2009-12-29 @ 20:38:31
URL: http://www.metrobloggen.se/ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0