Telefonkö, besök och paket från Nelly!

Puuh, har suttit i telefonen HELA morgonen! (Tror jag hamnade i världens längsta kö?) Och kom ändå INTE fram!! Blir till att gå upp tidigt imorgon igen och försöka få nåt reslutat.. Blir galen på det här!

För övrigt det så har har jag en skön känsla i hela kroppen, en lättnad.. Kan tyckas att jag pratar i kodord nu men var bara tvungen att skriva av mig! I feel good helt enkelt.. Avklarade saker måste vara en av dom bästa sakerna i världen!

Nu kommer snart Nike och Malin (jäveln har ju flyttat till norge men är på besök ett par dagar, har saknat henne så mycket!) så det ska bli jätte mysigt! Nu ska jag sätta på thévatten och vänta in mina fina tjejor!

En till sak btw, fick hem mitt paket från Nelly idag! Yipppiehoyippieyey! Det inhöll detta:


(Klickbara bilder)





Jag vart tok, tok, tok NÖJD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0