Shopping!

Lite nytt i garderoben! Är himla nöjd över varje liten trasa, hehe.. Alla har dom här smådetaljerna som jag älskar! Den randiga är perfekt, den grå/beige/lila (?) har perfekta axlar och den svarta har paljetter över axlarna som är så himla snyggt! Funderar på att mixtra till den med andra fina detaljer också men det återstår att se! :) Paljettkjolen gillar jag starkt och sitter som en smäck! Invigdes i lördag!

Sen vart det en liten bag (utan handtag dock men jag tycker det är snyggt:) och smycken.. Det börjar nämnligen försvinna mer och mer i min "samling".. Förstår inte den grejen faktiskt, varför försvinner alltid smycken?! Nån som vet? Pleeease tell me why? Hohoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0