Migrän, ögoninfektion, nytt nitarmband.

Hade en mysig kväll på grillen med lillsis. Vart en behövlig promenad hem. Jag tycker verkligen att det är så skönt att gå! Skratta åt roliga saker som händer längs vägen och dansa till alla sjuka låtar på mobilen, hehe. ;) Nu har jag ju även en "dans-partner", så fort Zacke hör musiken guppar han fram och tillbaka, händerna far upp och ner i luften! Haha! En riktig discoprins! (Tro inte att jag springer själv längs vägen och dansar förresten, självklart har jag en lika spårad lillasyster med mig, mohaha).

Nu däremot känner jag att mina fingrar börjar domna bort och har en sprängande huvudvärk på ena sidan. Mirgän? Think so. Damn! Ska lägga mig och sova bort den nu tänkte jag, ett under att jag kan skriva överhuvetaget. Zacke sover väldigt oroligt också så det är lika bra att göra honom sällskap. Stackarn fick en ögoninfektion i onsdags så det kliar och kliar. Förstår inte varför vi alltid ska råka ut för massa förkylningar och diverse saker. Är det inte han, är det jag. Wä.


Fyndade ett nitarmband igår! Gissa vart ifrån? Gissa om jag vart glad när jag såg det! Har letat mig galen efter ett nitarmband (glömde kolla stockholm sist jag var där) och nu har jag funnit min älskling ;) funderar på att lägga beslag på ett till. Kan aldrig  bli för mycket!



Dålig bild dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0